Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2016 15:25 - Периоди след раздялата
Автор: stefchituu Категория: Тя и той   
Прочетен: 551 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 13.07.2016 20:22


 Ще започна по следния начин.Ще ви разкажа как аз виждам периодите след радялата с даден човек/любим/.
Просто е! 
Всеки период ще обознача така I , II, III , IV и т.н
I-1-вата седмица след раздялата са обвиненията, съжаленията, викане и каране, рев и сълзи.Кой е прав, кой крив и така. Искам и не искам или по скоро не знам какво искам. 
II- 1-вия месец след радялата: Преодолях я, мина ми, време е да започна на ново. Мразя го и т.н. То било хубаво да си сам... божеее кого заблуждавам..Какво ще правя, а сетих се - има яко парти еди си къде си..
III- Минаха 6 месеца и имам ново гадже. Я, оп у фейса, оп у инстаграма. Нека да ме види, че съм щастлив/а, че го/я забравих. Продължавам напред!
Малко ми липсва!
А бе яяя. Нека му/и е гадно.
....хмм дано и тя/той е щастлив/a!
Каквo ли прави?
IV- ... мина доста време! Повече от година.
Позабравихме се... 
Не ми пука...
Така е трябвало да стане. Не съжалявам. 
Дали да и/му пиша? Приятели ли сме? Мале, не помня...Какво си казахме преди?
Ох, дано никога да не се видим повече, че ужас!
V- 5 години!
Стари снимки..!
Общи познати..!
Неочаквана среща...!
СПОМЕНИИИИ...
...и накрая ТЯ/ТОЙ..
Шок!!
Аз с дете, тя с две!
Неловка ситуация.
Една усмивка и бърза прегръдка - оказа се че сме приятели!
VI- Какво ли щеше да бъде ако бяхме останали заедно?
... Заедно 10 години!





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stefchituu
Категория: Забавление
Прочетен: 33817
Постинги: 14
Коментари: 10
Гласове: 20
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930