Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2013 17:49 - :)))
Автор: stefchituu Категория: Забавление   
Прочетен: 479 Коментари: 0 Гласове:
2



 Нищу нямаши ми фчера, ставам сутранта,
ф углидалуту са зверя: Бря, чи красута!

Викам сигур са чалдисах, туй ни мой съм аз.
Смятай кат са начирвисам и са нагласа!

Тъй пу нощник и терлици, с чорлава куса
мязам кат на убавица ф профил и анфас.

Дрямах начи и въртях са, цъках със език,
плюх са дан са уручасам – тъй са възхитих.

Дъл на пустуту глидалу са яви дифект!?
Тъй да съм разхубавяла... А, сига де! Дерт!

Са умислих утведнъшки – как навън ш’ въря?
МОмцити ку са натръшкат кату ма съзрат?

С модна фуста, чи забрадка, с китка у ръка;
с тос акъл зер за три патки, кату заблеста...

И къдету койт’ ма срещни – пламна, изгуря
ф разни помисли пугрешни... Пък ни съм таквас!

Туй наверну сън е билу, сигур йощи спа
и ми са е присънила буйна красута.

Скуркузъбел съм, мий ясну - ич дан ма съзреш,
щот ут толкува прикраснус, мой са пубулейш.

Толкус убус да са исипи тъй връз мен кат дъж...
Някуй тряа да ма ущипи! (пу възможнус мъж! )


Тагове:   забава,   смях,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stefchituu
Категория: Забавление
Прочетен: 33724
Постинги: 14
Коментари: 10
Гласове: 20
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930